Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Friday

TATA RAZMI...

Hari Selesa baru2 ni kami ramai2 ada buat mkn2 sambil gethering. Tapi bkn itu motif sbnrnya. Sbnrnya, nk buat farewell party kecil2an sempena Razmi nk blk Msia dah. Hilang lagi org Msia kt bumi Duisburg ni.


Bertempat kt Nordsee Essen, kami mkn2 smbil celebrate utk ucapkan slmt tinggal kpd Razmi, student double degree kt UDE jugak.


Ini restoran yg menjual 48% makanan laut dan 52% bkn makanan laut (iaitu terdiri drpd salat, kentang, nasi dan beverages). So, menu hari ini adalah makanan laut la. Goreng ada, panggang ada, rebus ada, mcm2 ada...


Ok la, jom terus tgk gambar ye kwn2. Nk cerita lbh2 gmbr pon boleh tlg ceritakan. Enjoy it..!


tetamu2 yg hadir. semua muka2 biasa yg dtg. maklumla ini ajelah org msia dkt2 dgn kami ni


yg nih malas la nk citer lbh2. tgk je la apa dia buat tu. aduhhh...


yg bertopi sdg berucap tu la Razmi. VVIP of the day. tgk la, menjadi santapan lensa2 camera. hehhehehehe


menu kami.. PLAICE FILLETS FROM THE GRILL WITH POTATOS.


camimi dh kebas bontot dah. syik duduk je kt babychair. so, daddy ajak tgk tingkap. berlagak tol dia dgn mummy dia sbb dpt tgk kt tingkap. amboi!!


so, last2 dh ngantuk. jom la kite balik. kedai pon nk tutup kol 8pm. beransurla kite ek..!

4 comments:

~ujicham~ said...

gamba tak sharp la... takleh tgk muka razmi :P

rillys said...

ur time will come too..very soonnn! hehe..

Izan said...

erin. camimi makin kiutla... kiut cam mak dia gak. =)

Erin Rashid said...

uji - ala uji, camera nih mmg gegar je manjang. kalo nk clear, kasi click pix tuh ok.

lily - insyaAllah, moga dipermudahkan urusan blk nnt!

izan - kiut mcm mak dia tuh lain maknanye tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...