Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

SEJUK KE PANAS NI




Sbnrnye i pon tgh konfius ni. Ini seolah2 gaya dia tido yg dlm keadaan udara yg panas. Panas ke camimi? I pon tatau la..


Patutnye kepala camimi tu kt kaki. Dan kaki patut kt posisi kepala dia tapi la ni dh terbalik daaa.. Selimut tebal tuh pon hbs ditolaknye. Mcm mana dia leh tido dlm keadaan mcm tuh ek? Kami suami isteri tergelak2 tgk dia tdo mcm tu. Tak pulak dia terjaga dan nangis..? Elok bebenor haaa dia beralih posisi tanpa bgn dari tido.




Tidur dlm musim sejuk ni mmg la sgt mencabar. Kdg2 tak cukup panas heater yg terpasang tu. Tambah lagi tido pakei tebal2, dgn selimut tebal lagi..aduhhh... meringkuk i dlm selimut tu. Tapi..camimi ni mcm gaya org panas je..?


Apa2 la camimi. Mummy kene betulkn gak gaya tdo dia. Nnt takut badan dia sakit2. Lg pon, kaki dia pon tak straight tu. hhuuhu..mcm2 la anak ni.



6 comments:

rillys said...

geramnya tgk pipi dia yg pinky tu..mcm doll!

Saleza said...

assalamualaikum
kami kat penang skrg,..misi belasah nasi kandar,..he he. Take care.

~ujicham~ said...

sekali tu camimi balik mesia, dah tak biasa panas.

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

lily - itu merah yg biasa2 tau lily, tp kalo tgk anak2 mat salleh lg la...!! geram sgt! tak yah pakei blusher

kak ja - sala, amboi jln sakan nmpk! tapau kan la nasi kandar utk saya akak.. kempunan..

uji - bnyk benda camimi takkn biasa nnt uji. hari tuh naik kete member drive pon dh nangis..

Izan said...

camana la camimi bila balik msia nnt. kene pasang aircond la kat umah nnt. =)

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

iza - tuh la..bankrap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...