Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Thursday

EINEN TERMIN FÜR IMPFUNG

Semalam camimi ada appointment (termin) dgn Kinderarzt (Doktor kanak2). selamat la masa set termin tu mmg i takder kelas. so, sblm kol 10.30 am kami dh terpacak dpn pintu klinik tu. almaklumla, diorg kt sini mmg mengamalkan gaya menepati masa. atau org sini panggil 'pünktlich!'


biasanya kalo kite menepati masa, walaupon belum pukul 10.30am, kami dibenarkan berjumpa dgn doktor lbh awal drpd masa yg dijanjikan. so, cpt jumpa doktor, cpt la kami boleh pulang.


time tgh tggu dipanggil masuk bilik, let camimi explore toys yg ada kt sana


termin camimi dgn doktor kali ni adalah utk Impfung (suntikan). mcm biasa suntik kt peha kiri dan kanan nye. mmg sgt teringin utk amik gmbr masa dia kene suntik. tapi takut doktor marah sbb anak tgh jerit nangis2 tapi kite sibuk plak nk amik gmbr dan tak tlg pujuk anak tu. so, batal kan je la niat tu.


kejap je, pas kene suntik, ckp2 skit dgn doktor, pastu set next termin utk next impfung iaitu 4 minggu seterusnya. kene setel smua b4 kami blk ke msia. hai..rindu la camimi dgn doktor maria. huh! rindu kerrr...?!

3 comments:

rillys said...

sian dia kena cucuk sana cucuk sini..takpe camimi kan a strong girl!

Izan said...

amek ko skali dia update smpi 3 entry sekaligus..

camimi rindu kat doktor ke atau sebaliknya?? =)

Erin Rashid said...

lily - ngada2 je lbh dia tuh!

izan - tol la izan. kalo ada masa tu, berlonggok entry baru keluar. tapi kalo takde masa tu, berabuk jadinyer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...