Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Thursday

FATHER'S DAY

Habis buat rambut kat salun, malam tu we ols celebrate Father's Day. heheheh.. Tak sempat tunggu my husband..








Gambar menu apa yang diorder tak ambil sebab bila makanan sampai semua dok sibuk makan. Laparrrr~

Kali ni mother aku yang belanja. Celebrate simple-simple je. Cuma belanja makan kat SACC. Happy father's day, Papa. Mungkin sampai ke mati pun aku takkan jumpa ayah sehebat dan sebaik Papa. Kalau dia tak didik aku masa kecil dulu, mungkin aku tak jadi seperti sekarang. Mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. :)


Malam esoknya tu aku call husband, nak wish happy father's day. Tapi dia tak angkat. Call 2x pun tak angkat. Stress! Suka sangat kot dok sana sampai lupa nak call wife and daughter dia. Sehari suntuk pun dia tak call.. uwaaaa~

Nak merajuk pun tak guna nanti takde orang pujuk. Dia kan jauh. Ok, baik sendiri sudeyy.. ;p

2 comments:

Taste Of Tapah said...

meh aku pujuk meh.. ala bucuk-bucuk erin tomei tomei

Erin Rashid said...

comel la ko pujuk aku, zety.. heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...