Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Friday

BREAKING DAWN - PART 1

Lambat giler nak tunggu movie ni keluar kat wayang. Bulan November nanti...? Berjanggutla aku tunggu..




Ok, aku memang minat giler sequence movie ni. Kalau uols tak minat pun takpe. Tak salah..








Tapi...










 aku berdoa dan berharap tiada sesiapa akan meroyan seperti orang kat bawah ni bile tengok trailer dan movie nya nanti pada November tahun ini ;p













Dan...










Apsal Edward semakin handsome kat mata aku, huh?





Sila abaikan heroin yang kerempeng gitu. Kalau heroin mantop ala-ala Siti Saleha yang berlakon cerita Nora Elena tu mesti best! Hehehhe.. boleh?


Sementara nak tunggu santapan mata movie ni bulan November nanti, aku santap dulu la mata aku ni dengan hero pojaan hati sendiri... ;ppp









jangan marah aaaaaa...

4 comments:

Suliana said...

haha.. hero melayu tu mcm malas layan jek.. aku pun suka gak tgk cite ni,tapi dua2 movie dia aku tgk kat astro jek.. hehe

Taste Of Tapah said...

apsal monyok jer en abg tu...

Erin Rashid said...

sue, aku mesti nk tgk kat wayang. seret laki sdri padahal dia tak minat pon. hahhaha

Erin Rashid said...

zety, cik abg monyok tu sbb tggu mknan tak sampai2. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...