Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

LAGENDA 17

Dah lama teringin nak jejak kaki ke sini. Rasanya baru tercapai hasrat nak rasa masakan Restoran Lagenda 17. Agak-agak u ols tau tak siapa pemilik di sebalik restoran ni..? hihihihi...


tuh dia muka owner ada kat puncak bangunan

Sesiapa yang dok kat Shah Alam sure dah pernah masuk restoran ni. Kali ni aku makan berdua je dengan ayah aku. Tarraaaaa...




Ya, betul. Gambar pemilik restoran ini adalah yang berada di belakang sana tu. Bekas pemain bola sepak Selangor, bekas pemain bola sepak Kebangsaan dan bla..bla..bla.. but currently adalah pengurus pasukan Shahzan Muda FC. Beliau adalah Zainal Abidin Hassan.

Ok, jom tengok suasana dalam restoran ni..







So, we had lunch together by having a plate of Nasi Ayam (special menu) and Mee Rebus.






Set nasi ayam ni untuk ayah aku. Aku makan mee rebus.

Ayah aku kata nasi ayam tu sedap! Dan aku rasa mee rebus yang aku order ni sedap juga tapi aku pernah rasa ada yang lebih sedap daripada ini. Hhehehe.. jujurnya aku beri pengakuan..!

Kalu uols nak tahu, ramai kawan-kawan aku cakap yang mereka percaya kalau aku beri pendapat tentang sesuatu masakan kat sesuatu restoran. Kalau aku kata memang sedap, diorang pasti akan percaya sebab lidah aku tak mampu berbohong. Tapi, kalau tak sedap, gerenti tak sedap la! Tok sah try.. kih kih kih...

Note: Walaupon aku tak sehebat mana memasak, tapi tang nak rasa masakan ni serahkan saja pada aku. Heheheh... Gerenti uols boleh percaya okeh... 
Happy Prophet Muhammad :)

6 comments:

Nur Hareza said...

nak pegi juga la.. rega dia camne?

Erin Rashid said...

aku tak ingat harganya la beja. tapi tak silap aku harga setiap meal kat entry ni adalah RM6.00 ke atas

Unknown said...

ktne ni eh? kt seksyen 13 eh?

Erin Rashid said...

yup sec13 shah alam
lupa nak mention :)

lily lotus said...

ohh dia ada restoran rupanya. ehh..ensemlah ur dad..hiks

Erin Rashid said...

lily, ssshhhhh.. tau dia ada org puji melambung lagi la saham my father tu hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...