Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Friday

SUATU HARI NANTI BILA CAMIMI DAH BESAR

Suatu hari nanti bila Camimi dah besar, biar dia tahu yang mana masa kecil-kecil dulu dia paling takut gambar ni aku mms kat papa dia...


Kisahnya, dia paling segan dengan papa dia (selaku abang aku) kalau papa dia nampak dia pakai pampers lagi. Padahal time ni dia tengah nak buat projek (popo daaaa). Time dia buat projek je dia kena pakai pampers. Dia masih tak reti lagi nak popo kat dalam WC.

Tapi yang jadi isu nye, punya la lama aku nunggu bila dia nak start popo nye. Pampers dah dari tadi pakainya. Tapi tak start lagi projek. Kadang-kadang dia main-mainkan aje aku. Time nak kuar jalan-jalan, time tu la nak ter-popo. Bila dah pakaikan pampers, lambat-lambat je nak popo. Sudahnye menunggu la kami laki bini bila dia nak start buat projek dia?

Nak senangkan 'projek terbengkalai' dia, aku cakap nak ambil gambar dia sedang pakai pampers. Nak tunjuk kat papa dia. Apa lagi, ngamuk-ngamuk suruh aku jangan ambil, dan suruh aku cepat-cepat bukakan pampers dia. Ha, tau kau takut!

Note: aku cerita kat abang aku, gelak-gelak je abang aku dengar!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...