Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Thursday

POLL BARU


U all ingt lagi tak poll nuffnang yg pernah saya letak kt tepi kanan blog tempoh hari?

terima kasih kpd kawan2 yg tlg beri pandangan dan pendapat tntg lokasi percutian saya di msia. asalnya sbb saya beli satu jenis kereta ni dan saya berpeluang pergi bercuti di 33 lokasi yg terpilih secara percuma.

selain drpd itu, saya ada menang hp nokia juga sbb saya ada masuk peraduan pembelian kereta ini. berbaloi2 kan.. so, hp tersebut saya nk bg org lain la sbb saya dh ada hp. dan hp saya lbh 'canggih' skt dprd hp tuh. biasalah org pg percuma, mana ndaknye bg blackberry ker kan...? (tp tamau i-phone, tak best! hahhaha)

malangnya, saya kene postpone dulu percutian saya (yg dijangka pada december ni) ke thn hdpn. sbb camimi pon nk operate mata dan perlukan masa utk proses penyembuhan.

so, pas nih saya ada poll baru. tntg camimi. harap u all dpt la jawab soalan yg saya saja2 tnya, demi menguji tahap pengetahuan u all tntg mata camimi. di samping tuh leh tmbh pendapatan skit kt nuffnang nih. (jeles plak tgk kwn2 dh menjana pendapatan melalui nuffnang).



sbnrnye dlm bnyk2 jawapan pada soalan pertama tu ada satu je jwpn yg betul. tapi saya saja mahu tahu apa yg u all fikrikan tntg kejadian mata camimi jadi begitu.

apa pun, saya ucapkan terima kasih kt uall sbb be such as a supportive followers. daaaaa....

note: this is an auto published entry. (masa ni saya dah berkampung di UMSC)

1 comment:

lily lotus said...

tak kisah u tangguh bila trip tu..yg penting u akan pergi juga nanti..have fun nanti yer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...