Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Thursday

HE LEFT ME.. :(

Ohye, mgkin saya lupe nk mention kt blog ni yg suami terchenta saya sdg berjauhan dgn saya. dia sibuk menghadiri kursus. jauh juga lbh kurang 45 minit dari umah dan kire2 48km jauhnya. dia kene attend kursus utk sepanjang minggu ni dari isnin hingga la sabtu nnt. uwaaa... saya sbnrnye dh lama tidak berjauhan dgn suami mcm ni tau! honestly.. tak best lgsg!!

kali pertama berjauhan masa dia berangkat ke germany dulu, pergi meninggalkan saya dgn perut boyot saya. masa tuh thn 2007. selang sebulan kemudian, baru saya terbang beribu batu menemui cinta hati saya. spnjg kene tinggal tuh, saya syik nangis je. hbs kan bil telefon call dia beribu batu kt sana. ni kes tak puas hati call guna yahoo messanger, walaupon siap ada webcam.



pastuh kali ke-2 kene tinggal masa kt germany plak. suami saya join study trip ke stuttgart, lawat kilang mercedez benz and bmw. (oh ye, org german sebut bmw ~ bay-em-vay, sbb abc dia tak sama mcm english) walaupon kene tinggal 1 hari je (dari pagi2 buta kol 5am till 10pm) tapi saya tetap nangis jugak. masa hantar suami kt muka pintu saya dh teresak2 nangis. tgk suami saya pon mcm tak sanggup je tinggalkan saya sorang2. tapi yela, dia tetap pegi tgglkn saya. huhuhu...


la ni kali ke-3 saya kene tinggalkan lagi. demi kerjaya suami saya, rela hati je saya biarkan dia pergi. tapi kali ni, saya tak nangis dah. mungkin sbb camimi dh lahir ke dunia. takde la saya rasa sunyi sgt. tapi saya sgt rindukan suami saya.. tak seronok tdo takde org teman, tgk tv pon takde kawan. tak lengkap plak hidup saya takde suami di sini. mcm mana la kawan2 blogger saya yg lain yg suaminya slalu mengembara di atas kapal berbulan2 ek..? pasrah dan tabah..!




note: sume gmbr2 di germany. saya rindukan deutschland. walaupon rumah kami kecik je kt sana, tapi kami bebas dan germbira..!

5 comments:

ibu ilham said...

mmg betol sha... kalu takde suami... rasa kosong jer hidop nie... aku tak leh bayangkan kalu kitorg terpaksa "berjauhan"... sob...sob...sob...

Suliana said...

tapi kan erin, kadang2 tu ok gak jauh2 ngan hasben ni..xde la berperang selalu..hehe..baru terasa rindu rinduan itu:-)

lily lotus said...

few days jer lagi :D

sinomosa said...

Huhu erin jgn sedey2 ngeh3x

Ummi said...

erin..alah bisa tegal biasa..(ye la sangattttt!!!!)..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...