Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Thursday

PUTRAJAYA - KENDURI KAHWIN

Ok, memang takda entry lain selain nak paparkan majlis kenduri kahwin kawan aku semasa bersekolah di Sekolah Menengah Seksyen 24 dulu. Memang lama tak jumpa. Balik dari Germany dulu, jumpa dia semasa jalan merewang-rewang kat Sunway Pyramid. Lepas tu tak pernah jumpa-jumpa dah dan akhirnya jumpa sekali lagi masa kenduri kahwin dia. Okla, layan..

Name: Khuzaimah
Date: 6 March 2011
Vanue: Dewan Kompleks Persidangan Precint 3, Putrajaya.

Sorry, ni gambar masa dia bertunang

Dan ini tunangannya... :) sekarang husband and wife


Jangan marah ye, aku snap dari kejauhan je... yelah at least nampak suasan hall ni kot uols nak buat majlis kat sini pula kerw! hihihi

Jangan marah sekali lagi. Ini je lah yang terbaik dari camera hp aku. Masa aku pergi suprise kawan aku dengan kehadiran aku ke majlis dia, aku tak bawa sekali camera or hp. Jadi tunggu je la kot dia tag aku gambar-gambar yang photographer dia ambil.

Camimi tengah makan nasi untuk round ke-2. Fuih... semangat kau!

Mestila aku suka tengok dia makan banyak. 

Maklum la time ni je dia makan banyak sangat sebab Camimi memang suka pergi majlis kenduri..

Daddy dia pon suka sebab Camimi behaveeeeee sangat!

Note: oh saje nak kecoh sikit. Kebaya aku 2 tahun yang lepas sudah muat dipakai. Weeeee....

2 comments:

Nur Hareza said...

hasil kegigihan ko berdiet la tu.. aku ni still tak leh pki lagi kebaya tau.. hu3

Erin Rashid said...

beja, anak ko 6 bln pon lom sampai. masih awal lagi da... aku ni anak dah dkt 4 tahun tau. huhuuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...