Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Wednesday

ORANG JEPUN KECIL HATI TAK TENGOK NI...?


Aku harap orang Jepun tak jumpa la kot video ni. Sebab pada pendapat aku, malapetaka yang menimpa Jepun bukanlah banjir yang boleh disifatkan sebagai pembangunan yang tidak mengkaji alam sekitar. Tapi kejadian tsunami tu kan disebabkan pergerakan tanah di dalam laut yang sedalam 24km tu.. So, camno..?

Letupan di loji nuklear tu pula adalah akibat gempa bumi yang mana kita semua tahu Jepun terletak dalam lingkaran gunung berapi dan gempa bumi... so camno nak mengelakkan negara tu dari gegaran? Camno..?

Erm.. ntah la..

Note: Sumber ni diberikan oleh adik aku sendiri. Sekian berita tamat di sini..

3 comments:

ZamMY said...

ape ke bongok bebeno pompuan-gemok-pendek ni? dh nm pon natural disaster, agak xblajo geografi ke ape.. memalukan je bt statement cmni, dhla bini pm. mak aku yg bini imam kg pon bleh wat statement yg lagi logik & prihatin kot.. choiii!

AshAnas said...

hr tu isu kartun kt utusan. kartunis dah mintak maaf...
ni bini pm plk yg buat kenyataan bodoh, camno tu? haiyaa... tak berfikir sblm bercakap...

Ummi said...

erin..meh join kontest
http://syikin-awalktoremember.blogspot.com/2011/03/contest-photo-anakku-ceria.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...