Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Thursday

TERGENDALA...

Aku nak post entry video clip yang aku reka sempena birthday Camimi tempoh hari, tapi masa masih tak izinkan la.. nanti ada masa aku upload kat sini. Sebagai kenangan kot-kot esok aku dah lupe macam mana Camimi membesar dengan sihat selamat dalam jagaan kami berdua...

Aku nak post juga gambar-gambar birthday Camimi yang kami sambut ramai-ramai dengan cousins aku yang sporting giler. Tapi masa masih tak mengizinkan juga. Ada masa nanti aku upload la kat sini. 

Dan yang terkini gambar-gambar Raya Haji yang happening dan gethering keluarga yang juga diadakan pada hari tersebut memang aku nak upload juga, tapi tak berkesempatan lagi.


Selepas raya hari aidilfitri dulu kami tiga beranak ada melawat zoo negara dan ambil gambar macam-macam. Tapi takda masa lagi nak buat cerita dan upload gambar banyak-banyak.. apa daaa..

4 benda ni aku nak buat tapi aku tengah mengintai masa yang sesuai untuk berbuat demikian..

Note: aku yang tak pandai menguruskan masa atau masa itu terlalu mencemburui aku..? :p

1 comment:

lily lotus said...

sian u..kebizian sungguh..takpe insyaallah ada masa nanti u buat all out!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...