Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

LIHAT LA SAYA...


Jeles tengok gigi Camimi. Aku rasa kecil-kecil dulu gigi aku idakla sebaik dan secantik gigi budak kecil ni



Tak dinafikan, Camimi memang suka gosok gigi. Kadang-kadang aku sendiri lupa nak gosokkan lepas mandikan dia, terus aje dia tanya "mommy tak brush teeth ke?"

Ok, tipu di situ. Kadang-kadang aku sengaja buat-buat lupa. Nak cepat la katakan...




Tapi bila tengok dia tersenyum sengeh macam ni hilang segala masalah. Pergi terbang entah kemana. Mommy pun takda 2 lekuk kat kiri dan kanan tu. Apatah lagi kat bawah dagu. Daddy dia ada satu sebelah kiri. Owh, patut la aku takda. Camimi dah bolot semua.. :P

2 comments:

Suliana said...

cantik gigi dia.. aqil dah kena mkn ulat dah.. hehe

Izan said...

da semakin lawa la camimi ni... senyuman tu ayu jer.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...