Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Friday

PERMINTAAN CAMIMI...

Banyak kali aku tengok Camimi melayan perasaan main sorang-sorang kat dalam bilik dia. Kadang-kadang habis berbondong-bondong dia bawa toys dari bilik dia ke hall depan. Habis bersepah, kena marah dengan daddy dia pandai pula pergi kemas balik masuk dalam bilik.

Kadang-kadang lepas mandi, dia pakai baju sendiri dan terus layan perasaan main dengan teddy bear, dan segala anak patung dia dalam bilik. Cari-cari kat hall depan takde rupa-rupanya dari tadi tak keluar-keluar bilik sebab main dengan toys yang ada dalam biliknya.

Kadang-kadang riuh mulut pok pek pok pek cakap sorang-sorang. Kadang-kadang dia berinteraksi dengan teddy bears dia. Kadang-kadang diam sunyi sepi. Time sunyi sepi tu selalu aku rasa pelik, kena segera intai dan cari dia kat mana. Rumah bukan besar pon kadang-kadang tak leh detect dia kat mana. Sebab rupa-rupanya dia main kat celah katil la, belakang pintu la.. Camimi.. oh Camimi.

Ada satu hari dia pernah cakap dengan aku begini:

Camimi: Mommy, pergila beli baby boy kat kedai baby. Macam mommy beli Camimi dulu..
!terkejut aku!
Mommy: Bila masa pula mommy beli Camimi kat kedai baby?
Camimi: Ada, dulu kat German. Camimi ingat lagi..

Hai, dia ingat nak dapat baby ni senang macam beli ikan kat pasar gitu...? Uwaaaaa~~

Sabaar ye Camimi.. Sikit je masa lagi. Bagi mommy masa sikit lagi ye..? :)

Camimi masa umur 10-12 bulan

Camimi masa umur 2 tahun ++
 Muka kena marah sebab tak reti dok diam. Orang susah-susah nak ambil gambar passport dia!


Aku ambil gambar dia sendiri, edit sendiri dan print sendiri.. Jimat kan?!


Gambar terkini masa bulan puasa baru-baru ni. Ikut aku pergi ofis kejap. Orang lain dah start cuti raya, mommy dia ada kerja sikit nak buat :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...