Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Friday

MARI BERIADAH DI MALAM HARI

Saja suka suki nak ajak adik beradik main bowling. Memang berpeluh walaupon ada air-cond. Berpeluh tang ketiak! Ngeh..ngeh..ngeh.. Layanzz..

Location: Ole-ole Seksyen 18
Time: Evening

Nama dari atas: Hanif, Fauzi, Erin, Apis

  Tukang sponsor


Masak kat rumah, tapau dan makan kt sana.. heheheh
Jimat!

 Memula semua orang kata "dah kenyang... dah kenyang..."

tapi makan juga makanan yang dibawa...

 Tukang sorak! Siap bawa stoller supaya dia boleh tidur kat dalam tu tapi sampai ke sudah tak tidur pon. Sibuk bersorak!

Ingatkan main kol 9.30pm idak la ramai orangnya, tapi ada yang siap buat tournament lagi..

 Dah berpeluh buang lemak, tambah balik lemak hasil makanan bergoreng yang aku bawa. Yeah, saja aku sabotaj diorang soh makan makanan yang berkalori tinggi.. muahahahha


 Tangan kiri

 Dia pon tangan kiri juga

 Tangan kanan geng dengan aku. Tapi gambar aku takde sebab takda suruh sesiapa ambilkan gambar sendiri :)

 Set pertama belum habis. See, terer gak aku kan? Ngeh ngeh ngeh


 End of set pertama. No.1 Hanif, aku nombor 2. Nombor 3 adik aku Apis dan husband sendiri dapat nombor last. No wonder dia kena belanja semua orang! muahahahha




Ok, aku drop masa set ke-2. Dapat nombor last. Uwaaa~
Bangga riak siut husband sebab dapat no.1 huh!


Set ke-3 tak sempat snap. Tak boleh nak show off 2x aku strike (2x strike pon dah kecoh!)
Snap summary of set je. Keseluruhan aku no.2 hahhaha dapat kalahkan husband sendiri yang dapat tempat terakhir.. Memang kena belanja semua orang la malam tu! Nasib...

Hai, bila lagi boleh main sama-sama macam ni. Gelak suka suki je macam tempat tu kita yang punya. Adik dah nak balik Jepun dah.. sedih la... :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...