Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

BON VOYAGE HANIF...

Takde mood nak tulis entry ni sebab still rasa sedih adik bongsu dah pulang semula ke Jepun malam tadi.. Layan je la gambar-gambar ni sudah..

















Hari ni pukul 1.55pm, Hanif dah selamat sampai di Maizuru, kolej tempat belajarnya. Beza waktu Jepun dengan Malaysia adalah sejam cepat dari Malaysia saja.

Flight malam tadi adalah pukul 11.45pm menaiki Malaysia Airlines. Perjalanan hanya mengambil masa 6 jam saja. Baggage yang dibenarkan cuma 20kg, dipenuhi dengan stok-stok makanan. Akan tetapi dia terlebih 8.6kg tapi dibenarkan tanpa sebarang kos tambahan. Walhal dah standby beg kosong nak isi barang-barang yang akan direject hihihihi..

Okla, semoga Hanif sentiasa berjiwa tenang mengharungi kehidupan jauh di perantauan, jauh dari kami semua. Semoga dia sentiasa mengingati Allah yang satu dan sentiasa meminta perlindunganNya dari sebarang kejahatan, malapetaka dan kejadian-kejadian lain yang tak diingini. Semoga pelajarannya di sana diberkati oleh Nya, perjalanan hidup sentiasa dipermudahkan dan sentiasa dirahmati.. amin...

T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...