Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Thursday

KESUKAAN SI DIA

Selama ni aku tahu suami sendiri tidak terlalu menonjolkan lagu-lagu kesukaannya. Aku kira, dia mungkin hanya suka-suka biasa. Tapi ternyata aku tersilap. 

Saban hari dia mainkan lagu ni kat Youtube. Pasang kuat-kuat dan feeling nyanyi seorang diri. Dia replay lagu ni lagi dan lagi dan lagi sampai dia dah tak larat nak nyanyi. Kelakar la suami aku ni!

Aku: Nape abang suka lagu ni?
Suami: Lirik dia sedap, melodi dia pon sedap.. Sesuai aje
Aku: Ada terkenangkan sesiapa kerw...?
Suami: In pun tahukan, abang takda sesiapa dulu..
Aku: (kih..kih..kih aku ketawakan dia) Feeling nyanyi macam ye ye aje? Sampai Camimi pun tahu lagu ni lagu daddy dia kalau tengah main kat radio
Suami: (dia jeling tajam kat aku) Nak kena ni...! (terus dia tangkap aku.. hahahha)








Now I enjoy this song as well :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...