Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

ANGGERIK COFFEE CORNER DAH BUKA

Salam,


This is one of our favorite restaurants. Dah lama tunggu restoran ni buka sebenarnya. Akhirnya habis je renovation dan tunggu lepas raya sikit terus restoran ni buka.

Kenapa suka makan kat sini? Banyak sebab semestinya. Yang pasti environment dia best dan harga murah. Makanan? Bagi aku, (bagi aku la...) sedap! Kalau tak sedap, idak la aku datang selalu :)

Agak-agak nak candle light dinner pon boleh ni!

Ni Camimi yang snap sebab dia jakun tengok spray air tu. 


Siap cakap, "mommy..mommy ada asap! Tutup hidung!!"
muahahha

Tapi, restoran ni bukak waktu petang bermula pukul 6pm (kot.. kot la) until lewat malam kot (kot la juga). So kadang-kadang kalau nak makan malam, ke sini la we all bertandang. Western pun best! Standard harga kat Ikea. Malay cuisine pun ada. 

Chicken grill utk aku


Chicken black pepper utk si suami

Nasi lemak untuk Camimi 
(sambal and lain-lain semua kena asingkan, sebab dia makan nasi aje)

Awal-awal tahun dulu, menu dia tak banyak. Kalau bawa Camimi makan kat sini aku dah susah hati. Takde menu fries, roti bakar or yang light-light untuk budak yang tak kuat makan.  Selalu kena beli outside food then bawa ke situ untuk Camimi. But, sekarang menu segenap lapisan umur pun dah ada. Tapi idak la menunya berlambak-lambak standard kopitiam gitu. Still limited but various than previous. Eh, paham ke apa aku cakap ni? Kalau tak faham, datang sendiri la kat restoran ni..

Budak kecil ni makan mana der pernah habis!

Oh ye, kat mana?

Kalau tahu Hotel UiTM, sure uols tahu restoran ni. Berhadapan dengan surau Seksyen 2, sebelum bulatan nak masuk pintu gerbang UiTM yang utama. Ok, sekian terima kasih :)


Oppss.. kantoi gambar muka hanya tempek bedak badan Camimi dan tanpa secalit lipstik or even lip gloss (keringnyer!! siapa lah nak tolong basahkan ;ppp)


  
Sebab aku tahu, tempat makan ni gelap, ala-ala romantik gitu. So, make up cantik-cantik pun orang tak nampak. Boleh..?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...