Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

THINGS CAN BE SHARED :)

Salam uols, hari ini hari Isnin. Esok cuti. Yeay!!


Hari ni nak cerita pasal Mother's Day di Genting Highlands terpaksa ditunda sebab nak share something dengan uols..


Hari ni nak share dengan uols tentang satu website yang boleh menjana side income. Tak perlu keluar modal, cuma perlu luangkan masa saja untuk menjawab questionnaire yang diberikan. Ye, website ini adalah website yang ditubuhkan untuk membuat survey ke atas segenap lapisan masyarakat tentang pelbagai perkara seperti insurans, rumah, telefon, pekerjaan, perabot, pelancongan, pendapatan, etc.. Nak tahu lebih lagi boleh klik pada gambar di bawah:



Website ni kawan aku yang rekemen kat facebook dia. Perkara yang baik harus la boleh dikongsikan beramai-ramai, dak? So, sekarang aku nak share benda ni pada uols yang sometimes ada masa terluang di rumah mahupun di ofis. Owh, jangan curi tulang kat ofis okeh. Aku syor kan kepada mereka yang sometimes melanguk atau sanggup tapaw lunch untuk makan kat ofis. Hehehe.. Ataupun banyak sangat masa terluang sabtu ahad kat rumah. Boleh la join dan register buat survey ni di sini.


Di samping kita boleh tambah side income dengan collect points dan seterusnya convert kepada cash, kita boleh melahirkan rasa dan perasaan terhadap sesuatu produk mahupun perkhidmatan. Seterusnya, kualiti barangan tersebut dapat dipertingkan oleh sesebuah pihak yang menyumbang kepada questionnaire tersebut.



Ok, bila uols dah register di sini, uols akan dapat confirmation melalui email. But before that please make sure uols masukkan details diri yang betul semasa registration. Esok-esok nak redeem points akan menjadi masalah. Then sign up melalui link yang terdapat dalam confirmation email tersebut.

Then uols pergi cari perkataan Halaman Saya. Kat situ free-free je uols akan dapat 30 points sebab sudah register.



Kat bawah column Permohonan tu akan tertulis points 30 yang uols dapat sebab mendaftar. Survei column adalah untuk points yang uols collect sebab jawab survey under invitation (under invitation means questionnaire tu akan masuk dalam inbox uols seperti gambar di bawah). Rujukan points yang dikumpulkan hasil rujukan kawan-kawan pada kita bila nak mendaftar. Pemberian pula adalah points bila uols jawab survei ahli. Penebusan, points yang uols dah redeem.




Ni contoh Survei Saya yang mana questionnaire tu masuk dalam inbox uols. So, klik la Masuk untuk jawab soalan survey. Lihat points Pemberian yang dinyatakan. Banyak kan..? Kalau uols jawab Survey Ahli, points paling bayak boleh dikumpul adalah 15. So, nak points lebih, jawab juga la Survei Ahli dengan banyak dan paling penting Survei Saya.


Kat bawah ni contoh Survei Ahli. Jadi pilih mana yang ada state points banyak. Ada yang tak state juga points dia berapa, means points dia adalah 5 sahaja. Tak pun leh je jawab semua nak collect points sampingan.


Kat bawah ni contoh questionnaire yang diberikan. Kalau setakat points 5 je, soalan survey adalah mudah dan sikit. Kalau jawab Survei Saya, soalannya adalah lebih banyak nak agak payah. Sebab tu uols entitled to get many points.


Ok, sekarang suka tak? Takpe, takyah rush collect points. Points uols takde due date. 100 points = RM1. So kalau rajin, luangkan masa banyak untuk jawab survey. Mudah kan?


Tunggu apa lagi? Jomla register..! Ajak kawan sekali okeh.. :) Selamat mencuba...

2 comments:

lily lotus said...

selamat earning points :) anyway thanks sudi register under ly.

Erin Rashid said...

same to u too :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...