Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Tuesday

LOVE BITES, KENCING DEPAN ORANG

Hohohoho...

Tajuk panas! Panas! Memang panas!

Hari tu aku terserempak dengan sorang mamat ni. Aku tau dia dah kahwin. Bukan berpacaran. Sebab dia adalah jiran aku sendiri. Kui.. kui..kui.. 

Dari jauh dah terperasan ada 2-3 lebam merah-merah kat serata leher dia. Maklumla lelaki, just pakai t-shirt round neck pon dah boleh nampak segala pangkal leher. Aku dah agak itu mesti love bites. Tapi tak sure. Takut tersalah sangka. Pastuh aku bisik kat husband aku sendiri. Nak bisik pun agak-agak la jauh sikit supaya husband aku nanti sempat pandang pada lebam-lebam kat leher dia. Sibuk je aku nak suruh laki sendiri usha kan?

Bila dah jauh sikit dari jiran aku tu, aku tanya la betul tak itu love bites? Hahahaha.. masing-masing terhambur ketawa. Macam manala jiran kami tu boleh tak perasan ada banyak love bites kat leher dia? Adoi... kalau aku sure dah malu. Yelah, walaupun dah sah jadi suami isteri tapi tanda-tanda begitu tentula segan nak bagi orang nampak. Sebab nanti orang cakap "fuhhh.. ganasnya bini dia!". Takpun orang kata, "bini dia geram sangat kot, lama tak dapat". Kih..kih..kih.. tak boleh aku tulis lebih-lebih dialog tu. Nanti blog aku jadi blog lucah. Tidakkk!

Uols yang lelaki, sebelum keluar rumah rajin-rajin la usha kat cermin. Kot tak perasan ada love bites kat tempat-tempat terdedah kang ada yang nampak terus melompat nak balik rumah buat kat pasangan masing-masing pulak. Manakala yang perempuan-perempuan pula, kalau ada kat leher-leher tu bolehla cover dengan tudung bagi yang bertudung. Agak-agak nak pergi masuk surau, kalau teringat ada love bites kat leher, jangan la bukak tudung depan-depan orang. Nak ambil wuduk, pastu cepat-cepat la pakai tudung semula. Malu beb... huhuhu..

Ada juga member husband aku kat tempat kerja. Ye, kira lecturer juga la kerjanya. Selalu muncul pagi-pagi mesti ada love bites kat leher dia. Tapi husband aku kata sekarang dah tak nampak dah. Member-member semua pakat gelak belakang. Nak tegur takut dia yang malu. So masing-masing buat donno je la. Tapi kalau dah kerap nampak, orang boleh mengata.. "agak-agakla beb..." Huhuhuhu

Ok, ini cerita pasal lain pula.

Pernah sekali hari tu kami baru pulang dari makan petang kat satu kedai mamak. Dari jauh aku ada nampak seorang warga emas ni dok usha-usha line pastuh tangan dia dok raba-raba seluar. Awatla pakcik ni pelik semacam pulak perangai dia? Then bila kereta kami dah dekat dengan pakcik tu, baru aku tau dia nak buat apa. Dengan selamba badak, dia coootttt je kat tepi kereta orang. Coootttt berdiri pulak tu! Siap nampak anu pakcik tu. Adoi... pakcik, tak mau la saya tengok anu pakcik tu. Tapi kalau pakcik dah tunjuk depan-depan, kami tadah aja la mata ni. Ayoyoyoyoooooo...

Buat malu je beb. Dah la berkopiah bagai. Kalau kaum lain tengok tak ke boleh mengata? Carila tandas kat kedai mamak tu pakcik. Dah dekat dah pun. Tak tahan sangat ke? Tak pasal-pasal kami dapat dosa.

Tapi husband aku kata mungkin pakcik tu nyanyok atau tak betul kot. Aku rasa kalau pakcik tu nyanyok atau tak betul tentula pakaiannya compang-camping. Ni elok je pakai baju dan seluar yang proper siap berkopiah. Siap pandang kiri kanan nak cooottt. Kira tengah usha line la tu takut orang nampak. Tapi ramai orang kat situ takkan takde mata yang memandang dak? Adoyai pakcik...pakcik...!

Camimi siap tanya nape mommy jerit? Siapa yang kencing? Oh, lupa ada anak kecil dalam kereta sedang perhati apa mommy and daddy dia cakapkan. Oh.. silap! Cepat-cepat aku cover line kata ada cat besar kencing tepi jalan. Shame..shame..!

Hihihihi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...