Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

MASALAH SELESAI

Citer pasal Camimi lagi... Harap U all tak boring ok. Nak cerita pasal rumah, lagi la u all boring! Heheheh.. Ok nanti saya update cerita terbaru pasal rumah saya ok. Ada yang nak tahu ker..? Sila angkat tangan..!! Ok takde yang angkat tangan, jadi tak payah update! ;p

Selesai masalah saya tentang Camimi yang kehilangan babysitter yang disayanginya.. huk..huk..huk.. Sebab, ibu dia dah kembali bekerja di nursery tu. Hehehe..magik kan? Saya yang pujuk! huhuhu...

Takde la, sebenarnya owner nursery tu ada call ibu minta datang semula bekerja bermula hari ini. Sebab owner nursery dah dapat cari pembantu baru. Erti kata lain, ada babysitter nombor 2 la! Ha, sekarang takde la ibu sorang kene buat kerja. Kalau tak kesian si ibu Camimi.

Tapi, sememangnya ibu masih beruntung sebab bab masak memasak ibu dah tak payah buat semenjak dulu lagi. Sebab owner nursery ini adalah owner sebuah restoran berdekatan situ juga, jadi owner tu akan hantar makanan untuk bebudak kat nursery ni. Jadi u all faham-faham la. Makanan yang dihantar pon mantap-mantap saya nengok. Takde lagi la cerita tentang bebudak nusery makan biskut dan roti aje. Cuma saya yang kene bekalkan Camimi biskut Tiger sebab dia suka makan biskut juga... heheheh..
Tentang entry saya yang lepas nak cerita kenapa saya nak hantar sehari aje ke rumah ibu dan bukan berterusan dari hari ke hari. Em, sebab masalah dah setel, jadi kita lupakan la pasal tu ok? Ibu dah back to school. Kakak Ayin pon dah back to school. Jadi dah takde la masalah nak hantar Camimi ke mana-mana tempat yang dia suka..



Note: Boleh plak Camimi nangis nak pergi school tadi. Siap cakap "mommy, kite jalan-jalan la.." Padahal dah cakap ibu dan Kakak Ayin ada. Tapi ok la, dia nangis kejap je. Lepas ibu pujuk, dia dah ok. Lega tau rasanya...!!

1 comment:

lily lotus said...

hehe..ly dgr pun lega. ni baru anak sorang ekk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...