Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Wednesday

TERJUMPA ARTIS

wah..wah..tajuk.. mcm hot gitu!

nak dijadikan cerita, sabtu lepas kami ada dinner dgn kawan my husband yg sama2 study di germany dulu dan skrg sama2 jadi lecturer kt uitm. kami dinner sama2 dgn wifenye kt subang parade (gambar dinner tak snap pon..) sblm wifenye fly semula ke australia slps hbs cuti2 raya di msia.

Ila dan Fairuz (volter)

masa jalan2 tuh saya ternampak seorang artis ni yg sgt familiar. bkn saya minat dan sanjung dia sangat pon tapi sbb saya baru je lepas tgk cerita '3 janda', ' anak halal', dan beberapa filem lain yg saya tak ingat namanya.

artis tuh siapa..? dia ialah...







>>>>









>>>>









farid kamil.. tentu u all kenal gak kan..?

so, saya cross farid kamil tuh dan saya say 'hai' kat dia. spontan je. tanpa riak excited pon. farid kamil terus pandang kat saya dan senyum sambil kata 'hai' jugak kt saya. rupe2nye suami saya kt blkg dgn kawan dia tuh nmpk saya hai-hai pada farid kamil. huhuhu..

jeles rupenya suami saya ni. adake patut dia kata saya tergedik2 dpn farid kamil. hohohoho.. tak benar sama skali. saya hai je kt farid kamil tuh, takde plak saya mtk autograf dan take pic dgn dia. takde plak saya salam farid kamil tu.. huhuh..


tak lama pastuh jumpa lagi farid kamil. saya tgk suami saya pandang farid kamil smpai hilang bayang2 dia. pastuh baru pandang saya. dia ada ckp something pasal farid kamil pada kami yg ada kt situ tapi tamau la habaq mai kt sini naaa.. sbb kelakar sgt!

kawan suami saya terus je ckp kt saya.. "ala yob tu lagi smart laaa..!" (panggilan nama utk suami saya) hahahha... sengih plak si suami saya yg mmg kacak di mata saya tuh..

alahai abg sayang...! jgnla merajuk ok.. huhuhu

5 comments:

Suliana said...

hensem ke serabai mamat tu??kan dia bela rambut panjang skang ni??su pun klu jumpa artis, mcm jakun gak..hehe

Erin Rashid said...

rambut dia masih pnjg. tuh la my husband ckp jugak serabai mamat tuh. tapi apsal saya leh nk tertarik kt dia. (tertarikkah saya..? tidak jwpannya)

lily lotus said...

haha..mana hubby u tak jeles..u bagi dia saingan farid kamil..hihi

Izan said...

amboi... tu mmg jeles giller da tu.... tak pe cemburu tandanya sayang... kan???

~ujicham~ said...

hehe.. mmg klaka kalau dengar citer lelaki jeles.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...