Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Thursday

KUNING DAH MATI...

Huhuhu.. sedih.. kuning adalah kucing paling manja. dia pon ada nama manja iaitu neng-neng...

patut la hari2 sblm tuh dia mmg manja sgt! rupenya dia tau hayat dia tak lama... sedih la..!



tgk mcm dia tdo je dlm lubang tu kan..?

punca kematian..? tatau dia sakit apa..! nmpk tubuh bdn dia sempurna je...


dah kambus tanah! tanam lbh kurang 1 kaki lbh je. tak larat mencangkul..



tinggal la si bibi ni je. pnjg tol umur dia. bela dia dari tahun 2004 kot. aku g germany dan blk sini semula pon dia masih hidup...
semoga ko boleh menceriakan hidup kami sekeluarga..

3 comments:

rillys said...

siannya kuning..dah laa taktau punca kematian..seb baik ada lg sekor

Mrs Taj said...

alahai tetiba sayu je rasa hati nih...sob sob sob

lily lotus said...

erin! lamanya tak update blog..hehe..i nak inform i dah tukar blog baru http://myrillys.com..so u update nanti ekk..thanks..muah muahh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...