Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

SCHAMIMIE & SHAQIRAH




Suka betol la tgk bebudak 2 org ni. 2-2 mummy sayang ok..!

satu mmg anak aku sdri, si camimi. sorg lagi anak abg aku, shaqirah. qira panggil aku 'mummy'. camimi yg pada tika gmbr ini diamik, tak reti lagi panggil aku mummy. but now dah reti panggil mummy.

diorg lahir tahun yg sama. cuma qira lahir on april, while camimi on november. so, of course qira dah pndai cakap. serba serbi reti. camimi ngikut2 je apa yg qira ckp. tapi bab lain, qira yg ikut camimi. hahah..sudah terbalik daaa..

tapi 2-2 aku sayang! cume tak larat jaga kalo 2-2 nih ada kt dlm umah at the same time. sbb kalo sorg nak ini, yg sorang lgi tuh sure nk jugak. sorang pakai baju cm ni, lg sorg pon nak jugak daaa... baju diorg bnyk dibelikan sama design dan warna. dah mcm kembar korang tau tak! pastuh, melekat je..! g mana2 sure nk sama. si qira tuh la especially sure ingt kt camimi. kalo kt tgn qira ada toys, sure dia dah jerit panggil aku soh bg toys jugak kt camimi. kalo si qira tuh nk susu, dia jerit lagi panggil aku soh buat susu utk camimi. aduhhh!! pengsan!!

ha..amik ko! terkangkang camimi minum susu.. adoii!!

si camimi tak kesah minum susu baring kt mana sekali pon. tapi si qira sure kene baring atas tilam baik punye empuk!

3 comments:

lily lotus said...

just like twins! sama cute sama chubby sama gebu..i like!

Saleza said...

schamimie dah besar dah!

Izan said...

la... nama2 dlm keluarga erin cam sama la plak. adik izan sorang nama shariman sorang nama shakirah. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...