Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Tuesday

BULAN STRUGGLE

Rasa-rasanya bulan November akan datang ini bakal menjadi bulan yang penuh struggle. Kalah bulan-bulan lain especially masa nak raya hari tu. Kenapa?

Aduh.. bulan November ni la kami laki bini nak renew road tax kereta, nak renew insurance kereta, nak buat service kereta dan paling penting nak celebrate birthday si pengarang jantung hati sekecil molek tu..!

Dan perkara-perkara ni bakal dilalui kami saban tahun. Uwaaa... nape dapat kereta dulu bulan November juga...? Nape bukan bulan lain? Bulan November juga bulan cuti sekolah. Time tu la nak pergi makan angin sana sini sinun. Sekali lagi uwaaaaaa...!

Tapi nasib baik bukan buat major service kereta. Kalau tak sekali lagi uwaaaaa...!!

Esok-esok Camimi dah masuk sekolah, bulan November la time nak pergi beli baju sekolah baru, buku sekolah baru, kasut sekolah baru dan segalanya yang baru. Meh kita uwaaaaaaa... lagi sekali!! Dan mungkin masa tu bukan Camimi seorang, tapi dah ada seorang dua adik dia. Uwaaaaa...!!

Takpela, kehadiran anak-anak dalam ikatan sesebuah keluarga kan mendatangkan rezeki yang diturunkan oleh Allah. Maka dengan itu, saya pasti tentu ada rezeki di mana-mana untuk hamba-hambaNya.. Amin..

1 comment:

lily lotus said...

ekekeke..sabar erin. takpelah erin n husband earn masyuk apa. nak buat birthday party ke? ohh..forget me not! hiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...