Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

SIBUK SANGAT LA ENGKAU

Uwaaaa... betol la.. tarak tipu ooo... saya sangat sibuk la sejak kebelakangan ini. Maaf kepada sesiapa yang ternanti-nanti cerita terbaru saya. (Ada ke orang kesah..?)

Sejak akhir-akhir ini saya sangat lokek untuk berkongsi cerita panjang tentang saya sekeluarga. Saya juga tak sempat nak menjengah blog-blog korang. Itula.. dulu masa ada je, tapi tak digunakan sebaik mungkin. Lihat, sekarang Allah sudah ambil masa saya yang banyak itu, dan diberikan kepada orang yang lebih memerlukannya. Ohhhh..!

Cerita pendek tentang saya; saya sekarang tengah sibuk menjalankan blog business yang menjual barangan MU. Kalau u all rasa nak beli disebabkan currency pound sudah jatuh mendadak, boleh la menjenguk ke blog business saya <-----klik aje situ!

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi membeli. Sangat-sangat menggalakkan!

Lagi, saya sedang dalam proses untuk membuka company baru juga. Bukan company jual barang-barang MU ni, tapi ianya lebih bersifat kepada engineering. Tak boleh nak cerita panjang sangat sebab masih tengah set up!

Oh, pasal rumah baru saya pula? Memang saya belum pindah. Sebab saya nak invest rumah baru itu menjadi rumah sewa. Tapi saya nak sewakan kepada orang bila rumah saya cukup complete dengan perabot. Kira sewakan secara fully furnished la. Ada yang berminat? Hehhee.. bile saya dah tepek gambar rumah itu dengan perabot-perabotnya baru kita cerita lebih ok..

Ok la kawan-kawan. Doakan semoga rancangan saya berjaya dan berjalan dengan sempurna. Nanti ada masa terluang, saya buka cerita terbaru dan saya akan jengah blog-blog korang ok?!

Take care kawan-kawan dan semoga sentiasa korang happy!

6 comments:

lily lotus said...

no wonder erin dah jarang update blog. nasib baik ada FB..tahu jugaklah story pasal u..hehe..anyway all the best untuk semua benda yang sedang u kerjakan!

Suliana said...

slmt maju jaya erin!!

~ujicham~ said...

selamat maju jaya!!!

Anonymous said...

Salam Erin!! Lama tak dengor suara mu noh... :)

cippo14 said...

ERIN NAK SET UP NEW COMPANY ENGINEERING? ADA KEJA 0 TAK?

Erin Rashid said...

Lily, sue, uji, ---> tq u all.. terharu ada yg sudi mendoakan!

kak norraya - akak, sudah tentu dh lama tak dgr suara merduku.. masakan tidak? blog ni tidak bisa mengeluarkan suara. heheheh. send me more ur msg into my inbox ok! heheh

cip - baru nk set up cip. job utk ko ntah2 3-4 thn lagi kot. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...