Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Tuesday

TAPAK TANGAN

Orang kata tapak tangan kita tersimpan 1001 rahsia perihal diri sendiri. Melihatkan tapak tangan saya yang penuh garis-garis halus panjang dan pendek serta berkecamuk sana sini membuatkan saya terfikir sendiri yang hidup saya ini sangat penuh dengan ranjau yang berduri..



Kadang-kala tak terpikul saya dengan beban dan dugaan yang datang melanda. Andai seseorang itu mempunyai jalan yang lurus untuk mencapai sesuatu, tapi tidak bagi saya. Saya perlu melalui pelbagai halangan dan dugaan demi mencapai apa yang diinginkan.

Ya, saya tahu. Allah menguji kita setanding dengan beban yang terdaya oleh kita. Oleh itu, saya terima seadanya walau berderai air mata sekalipun menahan kesedihan yang melanda...

1 comment:

lily lotus said...

menangislah erin..kalau itu yg boleh meredakan tekanan :)..u kan strong! u ada camimi..husband n family yg sygkan u more than everything!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...