Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Tuesday

TERIMA KASIH ANMUM...



Sape yg gune susu anmum essential utk anak2 sure tau tentang pemberian percuma 650g pack of anmum essential kan? tapi bersyarat!

syarat pertama:
  1. kene sertakan 12 tangkai sudip susu tersebut yg berwarna kuning, (utk pembelian 650g) atau;
  2. kene sertakan 6 tangkai sudip susu tersebut yg berwarna purple (utk pembelian 1.30kg)
pastuh poskan saja. takde kene jawab soalan pon atau lengkapkan slogan kata. mudah kan?! sbb mmg anmum nk bagi percuma 650g pack of anmum essential kpd pengguna2 setia anmum.

tapi...

last year (dlm bln 11 kot..) saya hantar 3 penyertaan kpd anmum. 1 sampul surat sarat dgn 12 tangkai sudip susu berwarna kuning. lagi 2 sampul surat saya sertakan 6 tangkai sudip susu berwarna purple masing2. kesemua sampul surat tu saya hantar berlainan masa sbb ada yg belum cukup bilangan sudipnye dan kene tunggu pembelian lain utk cukupkan bilangannya. 

walaupon saya hantar 3 sampul surat pada lain2 masa,  bahkan 1 pack percuma pon saya tak dpt. kakak ipar saya hantar 2 penyertaan, 2-2 diterima oleh anmum dan dia dapat 2 pack anmum essential percuma. masyukkkk! jimat, tak yah g beli susu utk anak.

oleh itu, tgn ini sgt gantal utk telefon anmum custmer care. yelah, nk tnya dpt ke idak 3 sampul surat tu. bukan nak maki hamun pon, oh, saya bkn begitu..!

malang sekali, operator yg angkat tuh menafikan penerimaan semua sampul surat saya tu tetapi hnya menerima 1 penyertaan sahaja. saya siap disuruh lain kali utk menghantar menggunakan pos berdaftar atau kurier. jgn gune pos biasa sbb takut tak sampai, dan mungkin ntah kemana hilangnya. huk..huk.. manala saya tahu kene hantar sebegitu cara. dlm T&C tak soh begitu pon. kakak ipar hantar gune pos biasa ok je. takde masalah pon. siap dpt 2 pack free lagi dari anmum. kenapa tidak saya..?

ahhh..malas la nk ckp dgn org yg biasanya akan menyebelahi pihak yg lagi satu. yelah, mahu nye idak. sah2 operator tuh bekerja dgn anmum. takkan nk menangkan aku kan? even dia bekerja di bawah department 'customer care'. care la sgt yea...?

entah selang beberapa bulan slps perbualan telefon ni, saya terima satu pack percuma dari anmum. dlm hati sure saya rasa si operator tuh ada amik ikhtiar sdri. tapi saya kecewa, sbb susu anmum yg diberikan tidak spt yg tertera dlm borang tu. dah la bg susu peringkat umur yg lain dan punya perasa honey. camimi tak suke. tapi org dh bg percuma, terima je la bolat2. jgn banyak ckp boleh tak..?!

tapi dlm hati still ada rasa terkilan sbb saya hantar 3 penyertaan tapi anmum kata dia terima 1 je. pastuh hantar salah susu plak tu. malas nk ckp bnyk2 buat sakit hati. nak soh saya call lagi customer care tuh? huh! tak payah. buang masa. malas nk berdebat!

so, rasanya benda nih dh berbulan2 berlaku. finally, last saturday saya ada terima 1 packaging dari anmum. dan hari ini saya terima lagi 1 packaging yg sama. so, kesimpulannya cukup 3 packaging saya terima. kali ni saya dpt susu yg betul, perasa yg betul. terima kasih anmum!



u all tau mcm mana saya leh dpt semua ni?

ni gara2 direct saler anmum approach saya kt tesco tempoh hari.

direct saler: anak minum susu apa..? mahu cube anmum tak? ini bagus utk perkembangan otak, bla..bla..bla..

saya: ye, anak saya minum anmum. ok thanx (nk blah sbb malas nk dgr lbh2)

direct saler: sudah jadi member tak? mari sini sign in

saya: saya sudah jadi member.

direct saler: mcm mana? anmum banyak bagus tak?

saya: bagus..bagus..! tapi service tak bagus!

direct saler: kenapa miss..?

saya ceritala tentang penyertaan saya pada anmum utk dptkan susu percuma yg anmum mmg nk bagi tu. saya cerita juga yg saya tak dpt susu yg betul utk peringkat umur yg betul. siap call customer care bagai. ha amik ko aku ngadu kt ko!

seb baik dia mmg nak dgr luahan perasaan duka dan lara lagi kecewa aku pada anmum, terus dia mtk nama, alamat dan no. telefon utk proceed dgn department dia. tapi masa tu saya tak harap apa2 la. sbb dia cume direct saler. tapi mana la saya tau sbb dia la saya terus terima packaging dari skynet bertalu2 dari sabtu lepas dan hari ni, isnin. esok2 saya tatau la kot2 ada lagi diorg nk bagi padahal dh cukup 3 packaging saya terima.

kot2 dpt tv 32" philips diorg nk bg utk setiap 100 penyertaan. itu miracle la tuh! confirm takde utk saya.. huhuhuu. dh dpt  apa yg saya patut dpt pon dah cukup bagus! tak de la mengharap benda lain. terima je seadanya.. TQ anmum once again..!


2 comments:

Diarihatiku1976 said...

wahhh... harap-harap dapat kan..

lily lotus said...

amin. ly tolong doakan yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...