Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Monday

ANAKKU ~ DISNEY

mesti sesiapa jadi member butik baju 'Anakku' ada terima sms yg skrg tgh sales kan? time ni la biasanya saya akan amik kesempatan utk beli sedikit pakaian buat camimi. cari yg murah2 aje udaahh.. dpt 50% less ohh gembiranya saya..!!

tapi bila smpai kt sana, saya tak jadi beli baju2 camimi brand 'Anakku'. sebaliknya saya nak cari baju brand 'Disney'. bukan saje2 tukar fikiran tetapi adalah disebabkan photo di bawah ini.. :p


spent RM100 ke atas enttitle to get lucky draw. 

oleh itu gigih saya mencari segala baju+skirt+seluar camimi utk mencapai RM100 ke atas. dah la ada less 50% lagi, tak ke untung gitu?!

cari yg murah2 aje udaahh.. kalo murah boleh beli bnyk, tapi kalo beli sekali mahal, hnya dpt 2-3 helai aje. tak ke rugi gitu? kene la bijak pndai, baru la berbaloi-baloi..!! <---- ayat org takde duit sbnrnye!! hehhe..

ok, dah cukup main tarik tarik baju dgn camimi dgn dia nk itu, then daddy dia kata nk ini. tambah lagi dah congak2 lbh kurang RM150, menonong je saya terus ke kaunter. "dik, kira ek. tak semua tuh akak nk beli. mana yg ada less bnyk baru akak amik!" hhehhehe.. baik punye ayat ok..! (masa nih dh terlupe ada cabutan bertuah kalo beli RM100 ke atas)<--- kepala jadi biol bila bershopping dgn budak kecik yg tak reti dok diam!
 
bile cashier dah punch sume, tgk2 betol dlm RM150 total. terus je dia amik kotak lucky draw. oh, saya terus rembat sume baju. tak jadi nk tapis2 lagi! pas saya buat pembayaran, saya soh camimi tarik mana2 sampul dlm kotak yg penuh padat dgn sampul2 kecil. "ok camimi, nehmst du nur eins!" (camimi, amik 1 je)

pas camimi cabut satu sampul kecil, then terus bagi kat saya. lambat2 je saya koyakkan sampul tu. sbb tak selalu nasib saya baik. suami dan camimi dh menunggu dah apa hadiah tertulis kt dlm sampul tuh. oh ye, ada 3 hadiah iaitu; jika A - dpt bercuti2 free hotel samada ke Thailand, Singapore atau Msia, pilih la nk kt mana.  then jika dapat B - dapat baby lotion. then jika C - dpt baby bath lotion.

bila saya dh koyakkan sampul tuh, u all teka apakah hadiah kt dlm tuh..? huhuhu...




>>>>>
>>>



















>>>

















>>>





percaya atau tidak..? ini gara2 tgn si kecik tuh la.. baik punye cabut. mommy dia sepanjang hidup tak pernah dpt hadiah best2 utk lucky draw..

walau bagaimanapun, ada lagi hadiah paling seronok utk disney product ni tau. isi slogan kata dlm sampul kecik tuh dan hntr. kalo terpilih dpt menginap di hotel yg terpilih selama 7 hari utk 4 org..! masyuk tak masyuk kwn2..?! heheh..sendiri pk la ok..

note: skrg dh lengkap 3 voucher percutian yg kami dpt utk digunakan sepanjang tahun 2010 ni.time2 org nk masuk umah baru, poket koyak, time tuh la dpt pegi bercuti ye..?! syukur sume rezeki yg Allah berikan..

2 comments:

~ujicham~ said...

huhu.. bestnye... free lak tu. tak nak kasi aku..

Erin Rashid said...

uji - ko nk voucher yg mana 1? aku ada 3 hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...