Advertisement

Jom follow follow i, then i follow follow u

Tuesday

SCRUB YANG BERBALOI

Salam kawan-kawan,

Hari ni nak tulis pasal gambar kat bawah ni:



Honestly, siapa pernah try scrub ni?

The best thing about this is, walaupun namanya scrub tapi ianya tidak kasar sewaktu menggunakannya. Sebab ianya creamy dan ada pelembap di samping mempunyai aroma pewangi yang sungguh mild.

Setelah hampir setengah tahun menggunakannya, saya nampak perbezaan yang ketara especially untuk menghilangkan bahagian-bahagian yang hitam seperti di ketiak.

Masa mula-mula beli, saya gunakan sekali setiap minggu. Dah lama-lama, jadi 2x je setiap minggu. Sebab ada guna body polish yang lain juga. Tapi jangan expect keberkesanan dalam jangka masa yang sedikit. Saya guna hampir 6 bulan baru perasan keberkesanannya. Bila pandang kat cermin pada suatu hari tu baru saya perasan ketiak saya dah hilang jeragat hitamnya. Hehehe...

Perkara lain yang best adalah ianya 350ml. So sudah tentu ia last long time dan berbaloi-baloi.

Sekian, terima kasih.

Note: TBS takda bayar apa-apa kat saya untuk iklankan benda ni. Saya tulis review sekadar nak kongsi benda yang baik. Kalau tak percaya, cubalah! :)

3 comments:

Suliana said...

Wow, ni yg nk cari ni. Al maklumlah ksn brnk ada lagi :-)

lily lotus said...

kalau dah u test success, nak try jugaklah huhuhu

Taste Of Tapah said...

wah yer ker erin... mesti mau cuba... selain ini, hang pakai apa lagi? ce kongsi... ngeh ngeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...